Beetje uitslapen, Siel haalt wat ontbijtspulletjes, opschuimmelk, jus en broodjes waren op natuurlijk. Dan wat was doen en om 11:00 voor de buis. Siel wil graag haar (officieuze) achterachterachterneef zien, die in Dokkum wat rondloopt schaatst. We hebben wel de vlag & wimpel mee genomen uit Almere, maar nog geen houder. Dus niet vlaggen vandaag. Ik ga wat achter de pc, voor mij geen Koning en geen Friezen. De WebLog en administratie bijwerken. En de lamp in het toilet opgehangen. Dat klinkt simpeler dan het was. De lichtpunten zijn nl meegenoten, dus dat moet eerst verwijderd worden wil je er iets aan vast kunnen schroeven. Maar na een uurtje hangt ie. En bijna 2 uur bezig geweest om een dressoir te ontwerpen. Eerst kleurstalen ontvangen. Blauw lijkt wel mooi te zijn. Maar Bordeaux Rood kost maar de helft. Ander materiaal. Eens even over nadenken.



Commentaar?