Na het ontbijt gaat Siel op stap richting Maarn, een oud tekenklasgenoten viert haar verjaardag op een camping aldaar. Siel parkeert die auto zo’n 10 km daarvandaan en wandelt naar het ‘feest’. Doet een kop koffie met appelgebak en wandelt weer terug. Ik ga ook aan de wandel. Met lange mouwen dit keer want het is niet zo warm. Ik doe een rondje van 17,5 km en ben dus ruim 3 uur onderweg. Dan op tijd thuis voor Max in Barcelona. Maar dat is een saaie race. Uiteraard Florian gefeliciteerd, die viert vandaag zijn verjaardag. Aan de spinazie omelet met gehaktballetjes. Om 20 uur de 7-klapper van Duitsland – Curacao kijken: 7-1. En om 22 uur uiteraard voor de buis voor Oranje tegen Japan. Tweemaal op voorsprong maar in de 89e minuut wordt het onnodig 2-2. Spijtig. Wel de eerste goal van Crysencio Summerville, en een hele mooie zelfs.


Commentaar?