Archief

Woensdag, 6 Mei 2026

Frisjes vandaag, bewolkt. Eerste ontbijten en dan wat klussen. Het is tijd om de kapstok op te hangen in de berging. Klusje voor de hamerboor. Maar ik mis de juiste schroeven en een 8 mm SDS-Boortje. Dus even naar de Praxis, en kom terug met een setje van 12 SDS boren. Altijd handig. En dus hangt de kapstok even later en is er weer een verhuisdoos leeg. In de middag komt Jo langs het huis bewonderen, boven alles checken. Daarna gaan ze aan de wandelen. Ik ben rond 17 uur op de fiets naar Almere City FC. De 2e ronde in de Play Off’s staat voor de deur. De Graafschap komt op bezoek. Ook hoog bezoek van ESPN, Hans jr. zelf is hoogstpersoonlijk aanwezig. Het is een enerverende wedstrijd, de beste zelfs die ik dit seizoen gezien heb. De Graafschap heeft weinig in te brengen, en een 3-1 overwinning is het resultaat. Dat geeft hoop voor de return. Ik fiets terug met een mooi zonsondergang maar ook heel veel tegenwind op de dijk. Ik zet op de fiets een er een hulpstandje bij, maar dat kost wel extra batterij. En die is dan ook leeg als ik van de dijk af kom. Leeg, dwz 1% vol, genoeg voor de verlichting maar geen ondersteuning maar. Dus een zware bevalling deze 28 km trerug fietsen. Thuis tijd voor een biertje en de goals terugkijken.

Hans Kraaij jr.
Onderweg

Commentaar?