Lekker geslapen na de fietsinspanning van gisteren. Ontbijtje en eea gaan regelen/mailen. Bruynzeel mailt over de keuken, dat wordt al in week 25 opgelost. Binnen 6 weken, dat is snel (!). Ook mail over de wasmachinekast; de te grote bovenkasten worden vervangen door kleinere. Maar de vraag is nog even wie de montage gaat doen. Het bestelde dressoir is ook definitief afgetikt. Dat duurt minstens 8 weken. Siel gaat inmiddels aan de wandel. Wasjes gedraaid en daarna de droger in werking gezet. Als ik even later de berging in loop ligt er water op de vloer! Oeps dat is niet goed. Niet zoveel gelukkig. Alles gecheckt en ik denk dat de slang er aan de achterkant niet in zit oid. Maar ik krijg zo 1-2-3 de slang niet los. Dus onze ‘klusjesman’ gebeld, en die kon binnen 30 minuten langskomen. De droger eraf gehaald en de slang blijkt er inderdaad niet op te zitten. Dus redelijk snel verholpen gelukkig. ’s Avonds aan de pizza en het voorstel van de Lease maatschappij bestuderen. We kunnen de auto in Oktober overnemen voor een schappelijk (?) bedrag.


Commentaar?