En om 07:15 is de tuinman alweer bezig en gaan wij er ook maar uit. Vandaag wordt het zand in de serre geëgaliseerd, aangetrild en gaan de tegels er deels op. Er komt schot in. Om 8 uur staan er ook 2 mannen van Breman voor de deur. Er worden 5 zonnepanelen op de uitbouw gelegd. Die liggen mooi op het zuiden, dus dat levert veel meer op dan de 5 opzij. Verder komen ze ook een laadpaal aansluiten. Dat vergt wat meer werk. Gaten boren door de wand, door trekken onder de vloer, het kruipluik in. Gat maken in de meterkast en daar een allerlei nieuwe items installeren. Ik vraag of ze gelijk extra gaten kunnen boren en kabels kunnen trekken voor stroom in de schuur en voor een data-kabel. Daar kan tzt een extra WiFi punt komen en/of een camera. En ze maken daar ook gelijk een extra groep aan voor in de meterkast. De schuurstroom wordt aangesloten op de groep van de tuin. Tegen half vijf zijn ze er weer vandoor. Ik heb alle apps geïnstalleerd, de zonnepanelen doen het al prima. Dan is het schoonmaken, luik weer dicht gooien, de mat erop. Siel heeft vandaag lekker gewandeld, heerlijk weer, en een botanisch schetsboek gemaakt. ’s Avonds Frankrijk kijken op de WK.








Commentaar?