En weer vroeg op. Het beloofd warm te worden, dus ik ben vroeg aan de wandel. Wederom een rondje van 17,5 km. Siel is naar de tandarts in Almere, waar ze Sol treft. Vervolgens even de stad in. Met name voor kaas en nootjes van de Markt. Eerst nog even langs Kruidvat en de Rituals. En dan naar Batavia Stad, en de kaas en nootjes helaas vergeten. Sol scoort wat kleding. Ik piel wat met de Matter lampjes en krijg die weer aan de praat. Die waren na de stroomafsluiting van gisteren op tilt geslagen en niet meer bereikbaar. Maar een reset helpt. De serre schiet al aardig op. Vandaag is er heel veel zaagwerk gedaan voor de tegels in en rondom de serre. Siel brengt Sol weer naar huis en gaat even bij Jolanda langs in Diemen. Via de A27 terug want de A6 was afgesloten. Ik kijk wat voetbal en zit wat achter de pc.


Commentaar?