Archief

Maandag, 22 Juni 2026

Ook vandaag weer een warme dag. We beginnen met buiten ontbijten, en relaxen wat bij de camper en later in de schaduw op het gras aan het lezen. Siel haalt verse broodjes bij de Jumbo. Tis niet anders. En tegen half vier gaan we weer huiswaarts. Dan uitladen en we zien dat er een begin gemaakt is met de schuur. De serre is af, de tegels rondom liggen er en ook de schuttingen zijn gereed. Dus we kunnen nu de tuindeuren openzetten. Wel zo fijn. Het ziet er allemaal picobello uit. Erg blij mee. We doen een soepje. Ik kijk de Messi-show. Dit keer maar 2 goals, en een gemiste penalty. Het blijft een fenomeen.

Commentaar?