Archief

Dinsdag, 23 Juni 2026

Vroeg wakker, de tuinmannen gaan verder met de schuur, en Siel coat de randen en staanders. Eénmaal in de middag en éénmaal in de avond. Ik ga ondertussen een rondje wandelen. 20 km gedaan bij zo’n 26º C. En dat is nog redelijk koel in vergelijking met wat er aan gaat komen. Maar ja, tijdens de 4-Daagse kan het ook zo warm worden. En ik heb te weinig drinken bij me , maar kom langs een Appie en daar gelijk 1 liter vocht gescoord. Daarna rustig aan doen op de bank. Mijn boek uitlezen. ’s Avonds aan de rookworst met salade en Ronaldo 2x zei scoren.

In de lak / coating

Commentaar?