Archief

Vrijdag, 26 Juni 2026

En ook vandaag weer bijtijds op. Hittealarm, het belooft zelfs 38 graden te worden. Om 10 uur staat de glasman voor de deur. Het slaapkamer kantel/kiep raam/deur waar een barst in gekomen was (thermische breuk) wordt vandaag vervangen. Dus dat ziet er weer mooi uit. Dan even naar de dokter voor mijn (lage) rugklachten. En krijg een doorverwijzing naar de neuroloog zoals ik al verwacht had. Helaas 40 dagen wachttijd in het Flevoziekenhuis, dus dat duurt nog even. De tuinmannen zijn druk in de schuur bezig met alle elektra. Stopcontacten binnen en buiten aangelegd, schakelaar voor de Ikea Jetström lamp, UTP kabels aangelegd. Het is te warm om het terras te voegen vandaag. Vroeg in de middag zijn ze er weer vandoor. Maar eerst hebben ze de lange tafel uit de woonkamer in de serre gezet, en Siel heeft de stoelen er gelijk bij gezet. Dat ziet er alweer woonbaar uit zo. Ik doe voor de rest van de dag niets meer, behalve een serie kijken en wat voetbal ’s avonds. Er komt nog wel een verlate Vaderdagkaart binnen. Heel lief.

Nieuw raam
Lieve kaart

Commentaar?