En ook vandaag belooft het weer een tropisch dag te worden. Maar ik ben al om half zeven uit ben , en ga vroeg aan de wandel. Voor 8 uur al op pad, en 20 km later weer thuis. Een tussenstop bij het Shell station voor een AA-tje en een Snicker. Dan nog 3,5 km te gaan. Thuis zijn de mannen druk bezig met het terras en de bandjes zagen. Ziet er steeds mooier uit. Siel was al vroeg bij de Appie en we doen de rest van de dag rustig aan. De tuinmannen houden het ook voor gezien om 14 uur als het inmiddels 35 graden is. ’s Avonds aan de quiche. Siel gaat de gewone tijd op bed, maar ik ga om 01:00 uur uiteraard de wedstrijd Nederland – Tunesië kijken. Na 6 minuten al 2-0 voor, dus dat belooft wat. Maar helaas voor de rest een gezapige wedstrijd wat eindigt in 3-1. Wel groepswinnaar dus volgende week tegen Marokko.



Commentaar?