En ook vandaag gaat de wekker al weer om 07:15. Er wordt hard verder gewerkt aan de tegels rondom het terras, en er worden glasdeuren in gehangen. Vandaag wordt ook gestart met de schuttingen. Wel gevraagd om de palen in beton te gieten en ze niet alleen in het zand te slaan. Dat lijkt me slimmer. Ik sta wel verbaasd dat ze alles met de hand uitgraven, geen kleine graafmachine voor de sleuven of een gatenboorder. Het komt vandaag dan ook niet af. Maar morgen vast wel. Uiteraard Alfred even feliciteren met zijn verjaardag. Ondertussen gaan we beiden nog even aan de wandel. 10 resp 11 km. In de middag even naar Almere om de camper op te halen en Siel rijdt door naar Sol om nog wat oorbellen af te gooien, en de weekend boodschappen te doen. Na het eten alvast de camper deels vullen. Morgen op tijd weg. De ramenzetter heeft afgezegd, dat wordt een weekje later. Maar dat komt niet zo slecht uit. Het wordt morgen heel warm, dus kunnen we mooi vroeg op stap.



Commentaar?