Om 06:45 staan er al mannen tegels te zagen bij de buren. Ik ben er dan ook snel uit, maar Siel heeft oordoppen in en slaapt door tot half negen. Tropenrooster vandaag (en morgen en overmorgen). Het wordt vandaag zo’n 33º C, dus erg warm. Ik doe dan ook heel rustig aan. Alle ramen en deuren dicht en dan blijft het zo’n 25º á 26º C in de woonkamer. Das goed te doen. Op mijn werkkamer, waar ik dit intyp is het 29,7º C. Naast het huis is een beetje schaduw en daar wordt vandaag de schuur verder opgebouwd. Om 14 uur stoppen ze er logischerwijs mee. Morgenochtend om 06:30 zijn ze weer paraat. Siel is in de middag naar Almere Centrum. Op zoek naar wandelspullen en eind van de middag met Solange en Selene afgesproken in de bioscoop. Ze gaan naar The Devil Sears Prada, deel 2. Een echte meidenfilm. Daarna een pizza o.i.d eten bij Woodstone. Ik pak de motor en schuif daar om 19 uur ook aan. Gezellig.



Commentaar?